Samla all kundkommunikation på ett ställe

Önskar du en smart lösning för kundkommunikation? Som dessutom ger bättre ordning och reda i kommunikationen? Då är Mobile Communication Platform (MCP) rätt för dig!

Det är en plattform som samlar all kommunikation med en kund (eller annan aktör) i en och samma inbox, oavsett om det är sms, mail eller telefonloggning. Ni får en komplett översikt över alla meddelanden till en och samma kund, vilket möjliggör mer effektiv ärendehantering och reducerar både antal ärenden och antal personer som hanterar dem.

Enklare kundkontakt

Meddelanden till kund kan skapas manuellt från till exempel kundtjänst, men de kan också automatgenereras från olika system, som till exempel CRM-, order-, boknings- eller affärssystem. MCP är en generisk plattform som kan appliceras på de flesta behov kopplade till kommunikation med kunder eller andra aktörer. Genialiskt, eller hur?

Unified Commerce by Sigma

Unified Commerce är en specialistenhet inom Sigma som levererar allt du behehöver för digital handel. Vårt mål är att ge våra kunder en enklare och effektivare hantering, samt att ge våra kunders kunder en bättre upplevelse. Det gör vi genom att samla alla system som rör digital handel och kunddialog till ett ekosystem som ger en sömlös upplevelse för alla inblandade.

circle-image.jpg

Vill du veta mer om Mobile Communication Platform?

Fredrik Larsson
fredrik.larsson@sigma.se
+46 733 20 73 13